maandag 19 december 2011

Ludiec

Zoals beloofd zou ik nog foto`s op mijn blog zetten
van de theedoos  met kerstlabels , die ik tijdens de workshop bij Judith (Ludiec) heb gemaakt .
(poppetjes heb ik een paar jaar geleden gemaakt!)
misschien had ik de labels nog even apart moeten fotograferen!
(Morgen!)
ook foto`s van  het doosje,
wat je heel leuk als cadeauverpakking voor geld kunt gebruiken.
de eerste groen/geel hebben we bij  Judith gemaakt.
die met gefeliciteerd heb ik vandaag gemaakt voor iemand die 60 wordt deze week!













3 opmerkingen:

  1. Hoi Jacqueline,
    Wat heb je weer mooie dingen gemaakt.
    Dat doosje is ook erg leuk.
    Heb je daar een patroon van?
    En dan al die mooie gebreide ballen, knap hoor, ik doe het je niet na.

    Groetjes en fijne kerstdagen
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingen heb je gemaakt bij Ludiec! Ben gek op haar stempels. Heb ze al een tijd niet gebruikt maar als ik dit dan weer zie. Het begint al weer te kriebelen bij mij. Dank voor de inspiratie.

    Gr. Gerrittina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat goed!! Ik ben blij dat ik deze tip heb gekregen van Judith!

    BeantwoordenVerwijderen