zondag 4 maart 2012

verjaardagskaartje

morgen wordt mijn as schoondochter 25!
een kaartje met 25 erop... 25 met de cricut gesneden in zilver.
Zilver met roze leek me wel een mooie kleur combi,
maar er moest toch iets pittigers bij,
zo kwam ik op zeegroen,
maar......ik weet het niet....het zijn toch niet echt mijn kleuren geloof ik!
Vlaggetjes met washi-tape en een stempelafdrukje met copicmarkers ingekleurd.


mmm ....het resultaat is maar matig vind ik zelf,
de rozet met 25 erop is een beetje te klassiek
nou ja volgende keer beter !
sorrie Sas,
geen tijd meer voor een ander kaartje.

2 opmerkingen:

  1. Toch leuke kleuren samen vind ik. Ik zie bekende washi tape:)Heb net ook een kaart met soortgelijke slinger klaar. Leuk hoe bij jouw 2 vlaggetjes naar boven kijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aan de onderkant van de rozet nog wat bloemetjes misschien?????? Al is hij zo ook mooi hoor!!!!

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen