vrijdag 7 september 2012

bloemengroet

en op het blog van Anneke( some fiddling on the kitchen table)
zag ik zo`n leuke kaart met rondjes, bloemetjes,
 bloempotten , kopspelden, draadjes etc.
 
dat wou ik ook weleens proberen,
maar.....geen bloempot stempel...wel een vaas
geen kopspelden , ja alleen met glazen kop, maar die werken niet.
en de roze inkt liep uit op het tekstpapier....
 
dus raffia gebruikt ipv de spelden en vazen ipv bloempotten
wel anders, en ook niet zo`n super ondergrond als bij Anneke,
de tekst vind ik niet helemaal mooi zo,
maar een label of iets dergelijks vind ik hierbij ook niets.
goed.....
`t kan er mee door!
 
 

 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Ik heb ook even weer bij Anneke gekeken om een vergelijk te doen, maar die van jou is net zo mooi hoor!
    Leuke vazen!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart! Heel mooie bloemetjes. Fijn te lezen dat ik je inspireerde :)

    BeantwoordenVerwijderen