dinsdag 29 januari 2013

yoga

Allereerst mijn excuses voor de zeer slechte foto!
Veel te donker was het, en met flits werd het ook niet mooi!
te laat begonnen !! en vanochtend moest ik al vroeg weg!
maar..... de ondergrond..de kaart zelf ..is wit!


Ik heb in drie lagen gewerkt,
(1. )de ondergrond, de kaart zelf,
daarop( 2. )een van hetzelfde materiaal een stuk van 12,5x12,5
hierop heb ik met Gesso gewerkt, waardoor de cijfers zichtbaar worden.
daaruit  zijn een rechthoek en een vierkant gehaald,
waardoor je de ondergrond ziet ,
waar  twee stempels op zijn aangebracht
( 3.)de olifant, ying/yang , bamboe en tekst 
zijn met 3d tape opgeplakt

ik heb deze kaart gemaakt voor Marijke ,
ze geeft al 25 jaar yoga les!
bamboe deed me denken aan de rainstick die ze vaak gebruikt
een olifant stond op de nieuwjaarskaart van Marijke:
voor een krachtig en gezond 2013!
er werd een prachtig boeket rozen bij gegeven!
de rest spreekt voor zich denk ik!



gebruikte materialen: stempels: Art Journey, Inkadinkado, Magenta
destress ink: Victorian velvet, Tattered rose,
 Old Paper, Tea Dye, Weathered wood
Gesso
Memories Art Brown
wit en bruin Cardstock

Geen opmerkingen:

Een reactie posten