zaterdag 9 maart 2013

Chocolade

als "computerleek" weet ik niet precies hoe het werkt,
maar met deze kaart wil ik proberen mee te doen
met de Lift Challenge  #37,
gezien op het blog van Cornelie
of kijk op  : het blog van Lift Challenge




Als thema heb ik chocola gekozen,
omdat degene waar ik deze kaart voor gemaakt heb 
gek is op chocola.


designpapier op donkerbruin cardstock geplakt
 en daarna gestikt op de naaimachine.
kleiner stukje design papier daar weer bovenop.
grote bewerkte cirkel uit gestanst en rechts beneden geplakt,
daarop een tekst stempel in een cirkel
daarover een strook van Kraftpapier, met de tekst chocolade
die uit een stempel is geknipt.
twee stukjes uit een stempel van vier  stukjes chocola geknipt ,
het chocolaatje nogmaals gestempeld 
op kraft papier en verhoogd opgeplakt.
jute touwtje erom met een bedeltje.
restanten van de stempel waar ik chocola uit heb geknipt
zijn links bovenaan tegen elkaar geplakt,
met een knoopje erop!


papier van : MME
stempels: Different Colors
Magenta

4 opmerkingen:

  1. Helemaal goed gedaan hoor! En je kaart is super. Leuk om er een chocolade thema aan te geven, en lekker ook! Leuk dat je ons blog hebt gevonden en dat je meedoet. Hopelijk zien we je vaker!?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Jacgueline!! Toffe kaart, en wat leuyk dat je meedoet met de lift challenge! dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan Jacqueline!
    Succes met de challenge!
    Misschien ga ik ook nog meedoen, alleen nog even bedenken met wat?

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vind je kaart erg mooi! Wat een leuke materialencombinatie en ook mooi op de foto gezet, top! Leuk dat je meedoet met de Liftchallenge, Jacqueline.

    BeantwoordenVerwijderen