dinsdag 19 maart 2013

Strand.....#1

Ook zo`n zin in de zomer?
ik wel!!
daarom een kaart gemaakt met mijn nieuwe Stamping'Up stempels
en een aantal oudere stempels met schelpen etc.



met deze kaart wil ik weer meedoen met de liftchallenge #38
het idee van Cornelie  
om een Die-namics van MFT te gebruiken 
voor de stroken sprak me wel aan!

ik heb de filmstrook gebruikt!
daarin kleine stempeltjes afgedrukt
de achtergrond heb ik zelf gemaakt, 
grote en kleine cirkeltjes met inkt ingekleurd
een grote stempel van een vis met zandkleur erop gestempeld
een tekst over de zee  met bruin 
ook een paar zeesterretjes en krabbetjes met bruin.
gemat op zwartpapier
Op de grote zeesterren 
in t midden een paar gemstones geplakt.


Stempels: Boeken voordeel
                Different Colors
                          Stampers Anonymous
                                       Stamping'Up By the Seashore
Inkt:   Different Colors : turquoise
            Memories: Art Brown, Sand

12 opmerkingen:

  1. Mooie kaart in blauwe bruine kleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goh, alweer zo'n supermooie kaart!! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart! Heel leuk gelift en een mooie kleurenkeuze.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart hoor!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt voor de liftchallenge. ook de andere dingen die je op je blog laat zien vind ik erg mooi. Daarom ben ik volger bij je geworden.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk, dat je volger bent geworden!
      welkom!!
      groetjes,
      Jacqueline

      Verwijderen
  6. Leuke kaart, mooi hoor al die stempeltjes in de filmstrookjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, Net bij de Wibra geweest, hebben ze armbandjes voor een euro met kleine bedeltjes, die op jouw kleine zeestempeltjes lijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooi kaartje en vooral de gedachte erachter vind ik mooi! Laat de zomer maar komen! Bedankt voor je deelname aan de liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig mooie kaart!! Briljant idee om zo'n filmstrip te gebruiken voor de strookjes! Mooie lift! Groetjes,Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf gedaan, Ben gek op schelpen!! Mooie lift! Dank je voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen