vrijdag 22 maart 2013

Strand#3


Tussen mijn papiertjes , op zoek naar een voorjaarskleurtje, 
kwam ik dit roze schelpen papier tegen .
( soms heb je van die dingen , waarvan je niet weet dat je ze hebt!!)


de kleur fired brick van de distress-ink
is precies de kleur, dus daar stempelde ik de losse schelpen mee,
en het werd nog mooier van kleur als je met water en een penseeltje er iets overheen ging!


stukje kraftpapier erop, 
met een textuur stempel van Michael Strong
touw van Ikea
tekst van S U,
en een paar mini echte schelpjes!

maar ..ik had maar één zo`n blaadje papier 
en wil er eigenlijk nog wat labeltjes mee maken.
dus ...de schelpen eerst op naturel papier gestempeld,



                                            daarna met water bewerkt,
en ook de achtergrond meegekleurd.


en zo kon ik dus nog een kaart maken,
die eigenlijk nog veel mooier geworden is!


en een label!


6 opmerkingen:

  1. Wat ontzettend mooi gedaan! En wat geweldig dat de kleur van de inkt en van het papier zo mooi samengaan. Ook het zelfgemaakte papier op de 2e kaart en de label vind ik gaaf!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb jij toch altijd mooie creatieve ingevingen en uitspattingen!!! Echt elke keer weer genieten om te zien!
    Geweldig leuk gedaan weer!!!
    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je weer actief bezig!
    Heel erg leuk!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten. Wat voor papier heb je gebruik om de schelpen te stempelen? Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Karin,
      ik heb naturel papier gebruikt, wat ik normaal gesproken gebruik om de kaart van te maken.
      bv van papicolor.
      Ik koop het altijd bij het knutsel-engeltje, het heet gevergeerd papier, kleur naturel. (tussen wit en crème in)
      Cardstock kan ook denk ik, maar denk eraan ..stempelen op de gladde kant van het papier!
      succes ermee! groetjes,
      Jacqueline

      Verwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen