donderdag 21 maart 2013

Voorjaar!!

21 maart en vanmorgen vroeg een zonnetje !!
dus het moest een voorjaarskaartje worden vandaag!
toch is het niet geworden wat ik er van had verwacht!
het spijt me....
het voorjaar spat er  niet vanaf,...
maar de zon is ook weer achter de wolken verdwenen hier!!
misschien morgen beter!!


Stempel van Michael Strong heb ik 
beïnkt met twee kleuren (DC :Kiwi en Beautiful )
op naturel papier afgedrukt,
daarna onder "Nellie`s multi frame`s "gelegd 
en door de Big Shot gehaald.
idem met een effen kleur
om en om weer opgeplakt.
de uitgeknipte tulpen met clear embossingpoeder bewerkt.

 nog een poging......
........ook niet echt!



 deze vind ik uiteindelijk het meest geslaagd!



en de uitslag van de Give Away .....

Marlies

heeft gewonnen!!!

het presentje is onderweg!!
Gefeliciteerd!

2 opmerkingen:

  1. Hartstikke leuk dat ik gewonnen heb, bedankt.

    Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tulpjes Jacqueline!
    De onderste vind ik ook het mooist!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen