vrijdag 20 september 2013

mijn eerste kerstkaart 2013 !


op het blog van Miranda , zag ik z`n leuke baby kaart!
omdat ik wat inspiratie mis op het moment,
ging ik deze kaart namaken,
een beetje anders, maar toch......


ook maar gelijk een roze variant!!!


en zo werd de eerste kerstkaart geboren!!

 en de tweede!!

het behoeft weinig uitleg denk ik!
stukje ribkarton gemat op geleurd cardstock
met gesso een beetje bewerkt,
de "kerstballen" heb ik met de cricut  gesneden,
en de letters ook.

cricut cartridge : zoo balloo
                          new arrival
washi tape, knoopje en touw

1 opmerking:

  1. Jacqueline wat zijn je kaartjes mooi !! Echt heel erg leuk ! Wij moeten ook nodig aan de kerstkaartjes...

    wij wensen je een fijn weekend toe!
    Lieve groetjes, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen