maandag 9 maart 2015

Als het kalf verdronken is.......

ach...net hoor ik het trieste bericht ,
dat het kalf dat ik op 29 december
 geboren heb zien worden voor mijn deur , 
verdronken is !!!!


vorige week was ik al zo verbaasd dat hij er niet meer was!!
 hij was zo mooi blond geworden ,
en met dat grote gele oormerk in zijn oor,
huppelde hij/zij zo koddig door de wei.
Ik baalde , want steeds dacht ik ,
 ..oja...ik moet nog eens even een foto maken ,
om te laten zien hoe mooi hij is opgedroogd ,
en nu zag het er naar uit dat het te laat was!
zou hij verkocht zijn?

maar nu hoorde ik net, dat de moeder hem verstoten had,
en hem /haar niet meer liet drinken,
toen is het beestje uit de sloot gaan drinken.....
 erin gevallen en verdronken!!

ach , echt zielig!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten